La cançó del bosc - Gènius

Ruta de navegación

Busca libros, música y cine al Catálogo Aladí

Libros electrónicos

Vols llegir en electrònic? Fes la Consulta el catàleg que t'oferim a eBiblio Catalunya, el servei de préstec de llibres electrònics de les biblioteques.

Les biblioteques recomanen

La Cançó del bosc

Tovar, Àlex

[Vilanova i la Geltrú] : El Cep i la Nansa, 2018

No us perdeu aquesta faula que ens parla dels cicles naturals, de la importància de respectar els boscos i de viure amb harmonia aprofitant els recursos que la natura ens dona. I com s’aconsegueix això? La protagonista d’aquesta història -una nena pèl roja molt especial-  ho té ben clar, només cal escoltar i estimar els arbres.

La música encara no s’havia inventat quan aquesta nena amb la seva tribu va arribar al bosc per quedar-s’hi.  Va ser fa molt de temps, en un estiu xafogós, quan el bosc va grinyolar i va emetre els primers sons: Nyic! Crac! Nyic! Croc! La cantarella va enfilar-se tan amunt que van acudir ocells de tot arreu i amb els seus plomalls de coloraines van refrescar els arbres i escampar l’alegria, i aquests, en agraïment, els van oferir les seves soques perquè hi poguessin fer els nius. Així van viure plegats, amb harmonia i germanor. Cada hivern, els arbres molt generosos deixaven que les dones, els homes i els infants, els tallessin les branques seques i més velles per poder-se escalfar, però quan la tribu comença a exigir al bosc més llenya i per fer cada cop coses més estrafolàries, aquesta harmonia es trenca i el bosc acaba convertit en... bé, si ho voleu descobrir us l’haureu de llegir! Només us direm que, gràcies a la nena, no hi faltarà la música, el color i l’alegria.

Adequat de 9 a 10 anys.

Recomanat per Pilar Galve Piñana de la Bib. Joan Oliva i Milà de Vilanova i la Geltrú

07/11/2019

Videorecomanacions

Destacamos

Además

Tu privacidad es nuestra prioridad

• Propias y de terceros con fines estadísticos, con las que no se recoge información de los usuarios ni se registran las direcciones IP de acceso.
  • Propias y de terceros para garantizar el funcionamiento básico, como la sesión de usuario, y aspectos de personalización, como el idioma de nuestras páginas.