Informació COVID - 19

Com a mesura per contenir l’expansió del COVID-19, des de divendres 13 de març i fins a nou avís les biblioteques i bibliobusos de la Xarxa de Biblioteques Municipals de la província de Barcelona romandran tancades. En relació a aquest tancament tingues en compte el següent:

• els documents que tens en préstec pots conservar-los a casa fins que les biblioteques puguin reobrir. Ampliem el termini de retorn dels documents prestats fins al 31 de maig (excepte en el cas d’aquells documents que ja estaven reclamats). Si reps algun avís de retorn de documents, no en facis cas durant aquest temps.
  • ampliem el termini per recollir els documents reservats fins a 30 dies.

Recorda que durant aquests dies, i com sempre, pots gaudir dels servei de préstec digital d’eBiblio (llibres, revistes i pel·lícules), així com dels continguts digitals de la Biblioteca Virtual.

Et pots mantenir actualitzat sobre aquestes qüestions a través de les nostres xarxes socials (@bibliotequesXBM), així com del portal Biblioteca Virtual.

Recomanem que t'informis de l’actualitat del coronavirus a través de fonts oficials i que segueixis les indicacions de les autoritats sanitàries.

15/04/2020