BiblioTEC: 3D i realitat augmentada

L’associació Marrecs de Vilassar inicia un nou projecte amb la Biblioteca Ernest LluchBiblioTEC.

Aquest s’emmarca dins el programa BiblioLabs de la Xarxa de Biblioteques Municipals (XBM). Dit programa desenvolupa i dóna suport a accions que tenen com a finalitat l’accés al coneixement a través de l’experimentació i de metodologies innovadores i creatives en un entorn col·laboratiu obert a la ciutadania.

Amb BiblioTEC es pretén donar a conèixer noves tecnologies com la realitat augmentada i la impressió 3D amb activitats adreçades a diferents públics. També vol facilitar a l’alumnat de Secundària i Batxillerat recursos tecnològics per tal que desenvolupin els seus treballs, amb un sistema de préstec d’aquest.

El primer dels BiblioLabs és Aplicació pràctica del Disseny 3d en treballs de recerca, els dijous 21 i 28 de febrer de 5 a 7 de la tarda, adreçat a joves de Secundària o Batxillerat. Si esteu interessats cal fer inscripció prèvia b.vilassarm.elm@diba.cat o bé al 937506834. En aquest taller s’explicaran les possibilitats del disseny 3D fent servir programaria lliure com: Tinkercad, OpenScad i Sketch-up; programes de visualització de Realitat Virtual com Co-Spaces i impressió dels dissenys amb una impressora 3D. Taller totalment pràctic, no fan falta coneixements previs.Únicament és necessari un ordinador portàtil.

08/02/2019 14:10h