La biblioteca amb la recerca de feina

La biblioteca, en coordinació amb el Servei Local d'Ocupació i el Servei de Joventut, Can Jorba, ha iniciat des del passat 18 de setembre tallers de recerca de feina gratuïts.

L'objectiu principal d'aquest taller és donar eines a les persones aturades perquè trobin feina de nou, ensenyant-los com consultar els diferents portals de cerca de feina i els recursos disponibles al prestatge virtual del Món Laboral.

Paral·lelament a aquests tallers, a partir de l'octubre l'associació Vilassarxa oferirà un taller de creativitat aplicat a la feina i a la vida quotidiana, amb el títol: No estem aturats!

Aquelles persones que estiguin interessades en els tallers de recerca de feina s'han d'adreçar al Servei Local d'Ocupació.

I aquelles persones interessades en el taller de creativitat poden adreçar-se directament a la Biblioteca.

20/09/2013 10:45h