Nova temporada dels ‘Vermuts musicals’ de la biblioteca Armand Cardona

Amb la primavera i l’arribada del bon temps torna aquesta proposta de les Biblioteques de Vilanova i la Geltrú per apropar la música i, especialment els artistes locals, a tota la ciutadania

La Xarxa de Biblioteques Municipals de Vilanova i la Geltrú continua amb la seva aposta per la promoció de la música i, en aquest cas concret, és la biblioteca Cardona Torrandell la que ofereix l’activitat Vermuts musicals.

El primer Vermut musical d’aquesta temporada tindrà lloc dissabte 6 d’abril a les 12.30 h, a la terrassa dels Llimoners, sota el títol #arrelsfolkrockeres.
Tot escoltant música pop-rock amb country i folk, a càrrec del Marc Bala i Vidal Soler, membres del grup Copa Lotus, es podrà gaudir d’una cervesa artesana local amb productes de Vilanova i la Geltrú.
Per aquest Vermut es compta amb la col·laboració de l’Associació El Singlot i Supermercats VERITAS.

A continuació teniu una relació dels següents Vermuts musicals:

Dissabte 18 de maig a les 12.30 h a la terrassa dels Llimoners de la biblioteca Armand Cardona Torrandell. VERMUTS MUSICALS: #jazzdemigdia. Música de jazz, a càrrec de VTV jazz trio, Marc Gómez, Toni Bernat i Adrià Pinto. Col·labora: Celler de Viticultors de Vilanova i la Geltrú i Formatgeria del Garraf.

Dissabte 1 de juny a les 12.30h a la biblioteca Armand Cardona Torrandell. VERMUTS MUSICALS. #preFimpt. Música de tenores, sacs i flabiols, a càrrec d’alumnes de música tradicional de l’Escola i Conservatori Municipal de Música Mestre Montserrat, tot fent l’aperitiu a la terrassa dels Llimoners de la Cardona. Col·labora: Celler Les Parellades i Patates Piqué.

Amb aquesta acció les biblioteques s’afegeixen a l’oferta musical de la ciutat amb unes actuacions gratuïtes de petit format, de les 12.30h a les 14h, que tenen com a característica que van units amb la presentació de productes locals, emmarcats en un espai idoni (la terrassa dels llimoners) tot degustant el producte i la música.

L’objectiu d’aquesta acció és dinamitzar el fons musical de la biblioteca pública alhora que potenciar l’ús i la participació de la ciutadania d’un equipament tant pròxim i obert a tothom. També és rellevant l’aposta que es fa pels artistes locals, en consonància amb el projecte Singulart – Suport a la creació, i que té per objectiu la promoció i difusió d’artistes vinculats amb qualsevol disciplina artística.
02/04/2019 09:32h