La Festa Major a les biblioteques municipals!

Arriba la Festa Major i, un any més, les biblioteques municipals ho volen celebrar amb els ciutadans amb l’organització de diferents activitats com l’hora del conte de Festa Major i un taller a cadascuna de les biblioteques.

Divendres 27 de juliol a les 19:30h la plaça de les Neus acollirà l'hora del conte de Festa Major, amb el conte ‘Bastoners!’, a càrrec de l’actriu Montse Panero i amb la presència dels seus autors: Susana Peix, text, i Sebastià Serra, il·lustració.
Aquesta activitat, organitzada per les Biblioteques Municipals de VNG, s'adreça a infants a partir de 3 anys. Un cop acabada l'activitat els autors signaran exemplars del conte Amb la col·laboració de l’Agrupació de Balls Populars, Pabordes 2018, El Cep i la Nansa edicions i Grallers de Garbí.

‘Bastoners!’ forma part de la col·lecció Cercavila de l'editorial vilanovina El Cep i la Nansa i ha estat escrit per Susana Peix i il·lustrat per Sebastià Serra. Una aventura ideal per conèixer de prop el món d’un dels balls més arrelats a la cercavila de Vilanova i la Geltrú.

Aquesta activitat s'inclou dins la 'Ludoteca infernal', organitzada en col·laboració amb el Ball de Diables de Vilanova i la Geltrú i del Drac de Vilanova, que començarà a les sis de la tarda amb la realització d'uns tallers a la mateixa plaça de les Neus.

Les biblioteques de Vilanova també organitzen dos tallers infantils de Festa Major: el primer es farà el dimarts 17 de juliol a les 18h a la plaça de la vila, davant de la biblioteca Joan Oliva. Es diu "La Carpa i el porró", s’adreça a infants de 3 a 8 anys, és gratuït i no cal inscriure's prèviament. Amb la col·laboració de l’Associació de la Carpa Juanita i el Porró de Vilanova i la Geltrú.

Dilluns 23 de juliol a les 18h serà la biblioteca Armand Cardona la que oferirà el taller "Pinces de drac!", adreçat a infants a partir de 6 anys, i es fa en motiu dels 70 anys del Drac de Vilanova. És gratuït i les inscripcions es poden fer a la pròpia biblioteca a partir del 9 de juliol. Amb la col·laboració del Drac de Vilanova i la Geltrú.

Més informació: Festa Major de Vilanova i la Geltrú

12/07/2018 12:46h