Cursos gratuïts de telèfons mòbils i tauletes per a majors de 55 anys

La biblioteca ofereix a les persones majors de 55 anys, un servei de formació en noves tecnologies, concretament sobre el funcionament dels telèfons intel·ligents i tauletes.

Podeu triar entre dues modalitats:

CÀPSULES FORMATIVES
Es tracta de sessions indiviuduals per solucionar dubtes concrets sobre els dispositius, com per exemple:
Com funciona el Whatsapp o altres aplicacions per enviar i rebre missatges?
Quina és la millor manera per desar els contactes?
Baixar aplicacions que ens facin la vida més senzilla, més divertida, més saludable... com ho fem?
Què és Facebook? i Twitter?, com funcionen?
Com puc fer una foto, retocar-la i enviar-la als contactes que jo vull?
Cal demanar cita prèvia trucant al telèfon 93 890 40 30, enviant un correu a b.vilafranca.tb@diba.cat o bé presencialment a la biblioteca.

TALLERS
En grups de 5 persones, la biblioteca dur a terme tallers de formació de 4 sessions, amb l'objectiu de proporcionar als assitents el nivell suficient per utilitzar amb autonomia i comoditat els seus propis dispositius.
Es tocaran temes com: els contactes, les aplicacions més usades (WhatsApp, Instagram, Facebook...) les fotografies, el registres de trucades, l'accés a internet, la connexió Wf-Fi i les dades mòbils,...
Per assistir a un taller cal inscriure's prèviament al telèfon 93 890 40 30, enviant un correu a b.vilafranca.tb@diba.cat o bé presencialment a la biblioteca.

08/01/2016 16:29h