Exposició: "Lidera el teu consum"
Exposició: "Lidera el teu consum. Ciutadà actiu, consumidor responsable", del 20 al 31 de maig
Un viatge pels cinc sentits que hem de posar com a persones consumidores: Tots som consumidors, coneix els teus drets.

Aquesta exposició pretén ser una reflexió sobre tots els aspectes de la nostra vida com a persones consumidores i alhora proporcionar la informació i les eines necessàries per a consumir responsablement.

Aquesta activitat, s’emmarca en el catàleg de serveis que la Diputació de Barcelona proporciona als municipis per tal que assoleixin els seus objectius en matèria de formació i educació als consumidors.

La mostra ofereix al visitant la possibilitat de conèixer els diferents aspectes que influeixen en les nostres decisions com a persones consumidores per tenir la seguretat que fem un consum responsable i que sabem gestionar bé les dificultats que puguin sorgir.
06/05/2019 15:18h