Veredicte del Concurs de Contes Castell de la Tossa

Ahir va tenir lloc a la Biblioteca Mont-Àgora, el lliurament del  premis del 10è Concurs de Contes Castell de la Tossa, convocat per l’Ajuntament montbuienc. Guifré Miquel i Fageda, de Barcelona, es va emportar el primer premi de la categoria d’adults amb el relat “vida i mort de Blai de Llibert”.

El segon guardó va ser per la vilanovina Carmen Elvira Villagra per “Els ulls ametllats” .

I el tercer premi va ser per a un dels escriptors més destacats de casa nostra, Oriol Solà Prat, amb el conte “Un singular préstec immobiliari”.

Pel que fa a la categoria juvenil, el jurat, va decidir atorgar el segon premi al conte “Xiuxiueig” de l’Emma López Bocache de Vilanova del Camí i deixar desert el primer premi.

El primer premi dins la categoria infantil va ser per la Laia Navarro d’Igualada amb el relat “El misteri de la torre”.

El jurat d’aquesta edició va estar format per la tècnica de cultura de l’Ajuntament, Èrika Mancebo, la directora de la Biblioteca Mont-Àgora, Núria Rossell, i l’escriptor i ex president de la Fundació La Tossa Carles M. Balsells.

Enhorabona a tots els guanyadors/es.

27/04/2019 11:12h
Promedio (0 Votos)