La biblioteca Mont-Àgora participarà en el 16è Fem Més Escola

Dimarts 5 de març començarà el 16è “Fem Més Escola”, programa de difusió de la realitat educativa de Santa Margarida de Montbui que es realitza cada any coincidint amb el període previ a les preinscripcions als centres educatius del municipi.

Durant el programa del “Fem Més Escola” 2019 s’organitzen diferents jornades de portes obertes als centres educatius i un conjunt d’activitats, tallers i xerrades per a la comunitat educativa com tallers de música, contes, teatre, etc.

La Biblioteca Mont-Àgora també participarà en l’oferta d’activitats relacionades amb aquest projecte amb una exposició a la biblioteca del projecte d’Anoiets XBM i el CRPAnoia de poesia amb motiu de l’any Brossa i amb la col·laboració de les escoles del municipi. També es duran a terme dos tallers: dimarts 19 i 26 de març de 17-19 h es realitzarà el taller “Làmpada led amb la teva inicial” i el dissabte 23 de març a les 11 h es farà un laboratori de lectura en família: “Els contes més sentits a través dels 5 sentits”

Us esperem a tots i totes!

09/03/2019 10:16h
Promedio (0 Votos)