La biblioteca ofereix un nou servei

La Biblioteca ha posat a disposició dels seus usuaris un nou servei. Es tracta del préstec de dues tauletes tàctils. El nou servei vol ampliar el coneixement de la tecnologia mòbil entre els usuaris i reduir, així, l’escletxa digital entre els col·lectius menys familiaritzats amb aquests dispositius. També permet utilitzar l’espai de la biblioteca de forma flexible i sumar punts de servei d’accés a Internet.

En concret, la Diputació ha dotat d’una a tres tauletes per a cadascuna de les 226 biblioteques de la Xarxa de Biblioteques Municipals. Per a utilitzar el dispositiu, l’usuari ha de comptar amb el carnet de la biblioteca i només pot emprar la tauleta dins la biblioteca. El dispositiu es connecta a Internet mitjançant el Wi-Fi de l’equipament.

Les tauletes estan configurades de manera que, a banda de la navegació habitual per Internet, es pugui accedir directament a una selecció d’aplicacions mòbils com BibliotequesXBMBibliojuga amb el Gènius i eBiblio (aplicació de préstec de documents electrònics), així com també als recursos digitals de Naxos Music LibraryIn-edit TVaudiollibres, Biblioteca Virtual o el Catàleg Aladí.

08/03/2019 16:56h
Promedio (0 Votos)