Presentació del 3r número de Narranación

Aquest dissabte dia 1 de desembre tindrà lloc la presentació del tercer número de la revista de contes, relats i il·lustració Narranación (@narranacion). El projecte, iniciat ara fa un any i mig, torna a posar en contacte escriptors, escriptores, il·lustradores i il·lustradors per tal de publicar un producte molt treballat, cuidat i de qualitat. Amb aquest tercer número ja són més de 40 els participants que, desinteressadament i engrescats pel projecte, han donat lletra i color als relats i contes que formen part d’aquestes antologies. Gairebé la majoria dels participants són de la comarca de l’Anoia, fet que sempre ha estat un dels punts bàsics que els editors de la publicació han volgut potenciar.

Aquest tercer número serà el més extens dels editats fins ara i, a més a més dels relats, que són d’altra banda el nucli de la revista, comptarà amb seccions noves respecte als números anteriors.

Entre la publicació de cada número, des de Narranación també es promouen i organitzen altres activitats culturals com Jams d’escriptura, exposicions o lectures dramatitzades, sempre relacionades amb la creació literària, la lectura, la il·lustració i, sovint, la música.

La presentació tindrà lloc al local de La Maca (@asso_lamaca) —Associació Manel Caro, Sant Antoni de Baix 33, 08700 Igualada— a les set de la tarda (19h) i els responsables de la revista donaran a conèixer aquest tercer número, acompanyats de música en directe, continguts multimèdia i de les cerveses artesanes de la Lenta (@la_lenta_beer).

Más información:
29/11/2018 15:17h