Curs d’escriptura de records

Emmarcat dins el projecte Bibliolab, la biblioteca ha organitzat el curs “Escriptura de records”, conduit per Francesc Hernández, del Laboratori de Lletres. El curs “Escriptura de records” serveix per descobrir que la vida de cadascú té un munt d’històries que es poden explicar, records que es creien oblidats.

Cada persona guarda al seu interior milers d’històries, petites i grans. La vida té moments i experiències que poden convertir-se en matèria de creació. Però com s’explica el significat d'un moment únic? Com es plasma al paper moments íntims i gent estimada? Es poden realment escriure records mig oblidats o somnis? Tot això (i més) es resol en aquest curs que te una durada de set hores i mitja i es farà els dimecres dies 7, 14 i 21 de novembre de 16,30 a 19 h. a la Biblioteca Mont-Àgora.

Està adreçat a adults que vulguin aprendre a escriure records, memòries, moments íntims de la seva vida. Alguns dels continguts que es tractaran al curs són: els mecanismes de la memòria i el record, exercicis de recuperació de la memòria, simplificar un record complex, el diari personal i els somnis, moments vitals de la infància i l’adolescència, oblits i mentides personals...

Per participar-hi cal fer la inscripció a la mateixa biblioteca. És un curs gratuït i les places són limitades. Informació: 938052666

25/10/2018 16:35h
Promedio (0 Votos)