IV edició dels Tastets musicals a la Biblioteca

Fa quatre anys, la Biblioteca de Sant Celoni va iniciar un projecte de música en viu de petit format amb grups i artistes del Baix Montseny amb l'objectiu de promocionar la música local. L'any passat vam voler impulsar els Tastets musicals i, amb aquest propòsit, vam emmarcar els concerts dins els actes de Festa Major de Sant Celoni i els vam traslladar a la plaça de la Biblioteca, a l'aire lliure.

En aquesta quarta edició, membres de la Biblioteca han participat, en condició de jurat, a la 9a Fira de música al carrer organitzada per l'associació Sound Celoni i n'han escollit els grups participants als Tastets musicals.
La programació d'aquest any tindrà lloc de dilluns 29 d'agost a dijous 1 de setembre a les 19.30 h i els grups que actuen són:

- Dilluns 29 d'agost: Entremonts
- Dimarts 30 d'agost: Jey River & the Fishbones