La Biblioteca de Polinyà celebra el seu 15è aniversari

Autor: Ishikawa Ken

L'octubre de 1999 la Biblioteca de Polinyà va obrir les portes a la seu que ocupa actualment al carrer de la Rosa, i això vol dir que enguany celebrarem el 15è aniversari d'aquesta inauguració.

Com que volem celebrar-ho com toca, hem preparat activitats fins l'octubre de l'any que ve. Estigueu atents al calendari, que n'hi haurà per tots els gustos!

Us avancem algunes d'aquestes activitats que hem preparat pels propers mesos:

- 17 d'octubre, a les 6 de la tarda: hora del conte "Quin dia tan estrany" a càrrec de Marc Lloan.

- 24 d'octubre, durant tota la tarda: il·lustració en directe de la Sala infantil a càrrec de l'il·lustrador Valentí Gubianas.

- 21 de novembre, a les 6 de la tarda: hora del conte "Nyam!" a càrrec de Lídia Clua.

- 5 de desembre, a les 7 de la tarda. Sessió especial de Club de lectura amb una tertúlia amb Vicenç Villatoro sobre l'obra "La dona a la finestra".

06/10/2014 16:55h