Jocs per l'habitatge

El proper 1 de juny, us convidem a participar a l’experiència “Jocs per l’Habitatge”, una recerca col·lectiva de ciència ciutadana que vol generar noves propostes per a la millora de l’accés a l’habitatge.

La intervenció, durant la Fira d’Entitats d'Olesa de Montserrat, s’ubicarà davant de l’Ajuntament, a la plaça de Fèlix Figueras, a partir de les 10 del matí. Allà podreu interactuar amb una plataforma digital que us interpel·larà sobre una situació ben quotidiana relacionada amb l’habitatge. Us preguntarem sobre les vostres vivències i opinions relacionades amb aquest tema per tal de generar reflexions, debat i presa de decisions que aportaran noves dades científiques sobre l’accés a l’habitatge.

Les dades científiques recollides s’interpretaran posteriorment de manera col·lectiva donant peu a noves propostes per a la millora de l’accés a l’habitatge per part de la ciutadania basades en les vostres percepcions i les vostres reflexions.

“Jocs per l’Habitatge” és el resultat del projecte de ciència ciutadana “Ciència i Acció Ciutadana”. El Joc és una cocreació dels usuaris i professionals de les biblioteques d’Olesa de Montserrat, Granollers i Fort Pienc (Barcelona) i del grup OpenSystems de la Universitat de Barcelona. La iniciativa forma part del programa BiblioLab, de la Xarxa de Biblioteques Municipals de la Diputació de Barcelona.

23/05/2019 18:20h