Del 14 al 20 de maig… SETMANA DE LA LECTURA

Quan ens fa mal la panxa, o ens preocupa alguna cosa; quan és dimecres i necessitem molt que arribi el cap de setmana; quan les coses a la feina no van bé i pensem “voldria agafar un avió i viatjar ben lluny! I oblidar-me de tot i conèixer altres mons…”. Quan passa això, hi ha una recepta secreta que ens pot ajudar: la recepta de la lectura!

Des de l’Ajuntament d’Olesa de Montserrat, les escoles del municipi i la biblioteca Santa Oliva hem posat en marxa un pla lector per fer arribar la millor recepta per a cada cas, i és per això que, per encarar el bon temps amb l’inevitable optimisme lector, hem preparat una Setmana de la Lectura on tots hi trobarem la dosi de literatura perfecta: ni massa, ni massa poc. Ni massa romàntica ni massa fantàstica. Ni amb massa morts ni amb massa pocs… Això sí! Amb una mica de misteri!

L’aventura comença el dilluns 14 de maig amb una gimcana literària que faran els alumnes del projecte Lècxit amb la col·laboració d’alguns alumnes de secundària.

El dimecres 16 de maig, a partir de les 17:30h, pugen a l’escenari de la plaça de l’Ajuntament representants de totes les escoles i instituts, de l’Escola d’Adults i del Servei de Català per fer una estona de lectura en veu alta.

I el dijous 17 de maig a les 19h, fòrum de lectura familiar a l’auditori de la Casa de Cultura, on parlarem amb Eva Bach, autora de diversos llibres, sobre els temes sorgits de la lectura que cadascú haurà fet prèviament del llibre Educar millor, de Carles Capdevila.

El divendres dia 18 de maig a les 10h del matí hi haurà l’acte oficial per a premiar a totes les escoles d’Olesa per la seva participació en el projecte de lectura impulsat per la plataforma Legiland.

I per posar el punt final a la Setmana de la Lectura, La Passió i la Regidoria de Cultura presenten un espectacle sobre poesia de M. Martí Pol a l’espai de l’Escorxador. Les representacions amb música electrònica en directe i dansa contemporània es faran el dissabte i diumenge.

25/04/2018 14:01h