Èxit del Club del Llibre

Dins dels actes de commemoració del 22è aniversari de la Biblioteca Pompeu Fabra, ahir es va celebrar amb un gran èxit la trobada dels clubs de lectura de les Biblioteques Municipals del Maresme al Teatre Monumental de Mataró, amb l’assistència de 270 persones.

Enguany la nova edició del Club del Llibre va retre homenatge a l’escriptora Teresa Pàmies en l’any del centenari del seu naixement. El públic es va emocionar amb la lectura dramatitzada Cròniques de Teresa Pàmies a càrrec de l’actriu Tilda Espluga, de la companyia Q-ars Teatre i sota la direcció d’Anna Güell.

Tot seguit, els assistents van poder gaudir d’una entretinguda xerrada al voltant de la vida i l’obra de Teresa Pàmies, amb Montserrat Barderi (comissària de l'Any Teresa Pàmies) i conduïda pel periodista mataroní Pep Andreu.

En acabar, el públic va poder intervenir, fent preguntes i comentaris a la comissària de l’Any Teresa Pàmies.

22/11/2019 11:56h