El Club del Llibre 2018

Prop de 280 persones de diversos clubs de lectura de les Biblioteques del Maresme van assistir ahir, dijous 29 de novembre, a l’acte commemoratiu del centenari del naixement de l’escriptor Manuel de Pedrolo.

El Teatre Monumental de Mataró va ser el lloc de trobada que va acollir aquesta  celebració plena de moments únics i on es va poder gaudir del recital Si el llibre crema, no l’apaguis amb l’Àngels Bassas, veu i l’Ana Comellas, violoncel. A continuació va haver una xerrada amb Anna Maria Villalonga (escriptora, professora de filologia de la Universitat de Barcelona i comissària de l’Any Pedrolo) i Antoni Munné-Jordà (escriptor, corrector lingüístic i redactor de la revista Serra d’Or), que amb la seva gran erudició sobre l’autor més prolífic de la literatura catalana, van arrodonir la vetllada, oferint una classe magistral sobre l’obra de Manuel de Pedrolo.

30/11/2018 11:54h