Singularitats naturals

La guia de recursos de les #BibliosMaresme d’aquest any ha estat tot un èxit, i la volem seguir compartint amb tothom. Amb el títol Singularitats naturals del Maresme, es recullen aquelles curiositats o peculiaritats naturals presents a tots els municipis de la comarca.

Al Maresme hi ha una gran riquesa natural per descobrir. Amb aquesta guia, les biblioteques volen despertar la curiositat i l’interès per conèixer la flora, la fauna, els boscos i el mar que tenim a tocar.

Aquest any han participat a la guia els tres parcs naturals que hi ha a la comarca: el Parc de la Serralada de Marina, el Parc del Montnegre i el Corredor i el Parc de la Serralada Litoral, que ofereixen visites guiades per experts, les quals permeten conèixer i gaudir millor d’aquests espais.

La guia es pot consultar aquí.

També hi ha l’app BibliosMaresme disponible per a dispositius mòbils i tablet. En aquesta app hi trobareu la guia sencera, accés als vídeos de cada ofici (entrevistes, material audiovisual inèdit,...), així com informació de totes les biblioteques de la comarca del Maresme:

IOS  Android

08/10/2018 08:58h