S'obren les bases del 18è Premi de Narrativa de Ciència-Ficció, Manuel de Pedrolo, Ciutat de Mataró

Ja s’han obert les bases per a la 18a edició del Premi de Narrativa de Ciència-Ficció, Manuel de Pedrolo, Ciutat de Mataró. El premi, organitzat per la Direcció de Cultura de l’Ajuntament de Mataró,  la Societat Catalana de Ciència-Ficció i la Xarxa de Biblioteques de Mataró, està dotat en 3.000 € per a l’obra guanyadora.

Al premi hi poden participar majors de 16 anys que no hagin resultat guanyadors de les darreres 4 edicions. La temàtica, sempre lligada a la ciència-ficció, és lliure i el relat ha de tenir una extensió d’entre 150 i 200 pàgines.

12/06/2019 12:51h