Projecte "De biblioteca a biblioteca, de país a país"
Projecte

El projecte "De Biblioteca a biblioteca, de país a país ", que impulsa la Biblioteca Antoni Pladevall i Font de Taradell, enguany es dedica a Portugal i agermana les biblioteques de Taradell i Azambuja, una població del país veí.

El calendari d'activitats relacionat amb aquest projecte va de maig a octubre i inclou clubs de lectura, concert de fados, tastet de vins portuguesos, hora del conte portuguesa, i finalment un sopar portuguès que tancarà els actes.

El calendari d'activitats es recull físicament en un punt de llibre pintat per l'artista taradellenc Jesús M. Ramos amb la imatge i el logo representatiu del projecte d'enguany, i que podeu venir a recollir a la biblioteca Antoni Pladevall i Font.

Durant tor l'any al primer pis de la biblioteca trobareu una mostra dels fons documental relacionat amb Portugal: guies de viatge, rutes senderistes, novel.les, poesia, pel.lícules, cuina, decoració, art....

07/05/2012 10:35h
Promedio (0 Votos)