Festival Internacional de Titelles de Gavà

Autor: Festival Internacional de Titelles de Gavà

El dies 12, 13 i 14 de maig els més menuts tenen una cita imprescindible amb les titelles a Gavà. La 27à edició del Festival Internacional de Titelles de Gavà comptarà enguany amb la presència de 18 companyies de teatre que oferiran 31 espectacles a diferents espais de la ciutat.

Alguns dels espectacles que es podran veure seran Safrà i Serafí de la Txo Titelles, Martina i el bosc de paper de L’Horta Teatre, Bon Profit! de Tanaka Teatre, El Bosc com balla de CAL Teatre o l’obra Molsa de Thomas Noone Dance, espectacle basat en el llibre de David Cirici.

Des del 1990, aquest festival ofereix espectacles de titelles de companyies provinents de tot Catalunya, de l'Estat espanyol i d'arreu del món. Aquesta mostra, plenament consolidada, es converteix en un referent en l’art dels putxinel·lis al nostre territori, una cita imprescindible tant per a menuts com per a grans amants de les arts escèniques.

Consulteu la informació a l web del festival:

02/05/2018 10:33h