23a Fira pel Dia de la Terra

La Fira pel Dia de la Terra és una activitat organitzada a la ciutat de Barcelona per l'Associació Dia de la Terra - Catalunya que tindrà lloc durant els dies 21 i 22 d'abril de 2018 al Parc Central de Nou Barris.

És una trobada d'entitats de tota mena per cridar l'atenció de les agressions que la societat moderna fa als sistemes naturals i socials i per proposar formes de comportament respectuosos, cooperatius i solidaris.

La Fira per el Dia de la Terra - Mercat de la Terra potencia la producció local de bens i serveis realitzats amb respecte a les persones i als sistemes naturals, que són la base perquè els humans puguin disposar d'una vida digna.

Entre les activitats que s´hi duran a terme, destaquen:

- El mercat de pagès, organitzat conjuntament amb Slow Food Barcelona i Ecomercats de l'Empordà. Potenciarà el mercat d'agricultura local, de proximitat (Km 0) i ecològica, amb la participació de més de 100 pagesos, petits productors i artesans de l'alimentació de tot Catalunya que oferiran directament els seus productes als visitants sense intermediaris. Un mercat que, al igual que el model que impulsa el Govern municipal, promociona el producte de proximitat, l´alimentació ecològica i sostenible.

- El mercat d'artesans, amb demostració d'antics oficis i la mostra d'associacions i Ong's. Hi haurà més de 200 artesans i de 100 associacions solidàries, d'energies renovables, ecologia, consum responsable, educació ambiental, etc. que faran difusió del seu treball i activitat. Al mercat també s´hi trobarà menjar ecològic i algunes parades amb plats del món.

- Activitats i tallers d'energies renovables, creixement personal, teràpies alternatives, consum responsable, salut i ecologia. També s´hi faran conferències i tallers per a tota la família, activitats infantils i música d'arreu del món.

Vés al Prestatge de Consum Alternatiu

28/03/2018 17:24h