BCNegra'18

Durant aquesta setmana i fins diumenge, tota Barcelona es tenyeix de color negre amb l’arribada, un any més, de la BCNegra. Aquest any la primera novetat és en el seu comissari, amb Carlos Zanón el qual aquest any té un doble repte: d’una banda, que BCnegra continuï sent un referent de la novel·la negra i, d’altra banda, ha acceptat continuar amb els casos del mític detectiu Pepe Carvalho que va engendrar Manuel Vázquez Montalbán.

L’edició d’enguany compta amb exposicions, taules rodones, projeccions, festes i teatre, entre d’altres activitats. I, especialment aquest any, no perdeu l’ocasió de gaudir de la presó model, escenari de diverses de les activitats del programa.

No us perdeu la seva pàgina web, cerqueu les activitats que més us agradin i endinseu-vos en aquest nou cas. No us decepcionarà!

29/01/2018 08:00h