Baix Llobregat escriu

Per Sant Jordi, Baix Llobregat escriu...

Amb la diada de Sant Jordi les biblioteques del Baix Llobregat presenten la col·lecció de vídeos Baix Llobregat escriu... amb l’objectiu de donar a conèixer els escriptors dels nostres pobles, entre ells Gabriel Boloix o Pilar Ribera. Amb un petit vídeo cada autor recomana i comenta una de les seves obres. Novel·la, contes, poesia, i també obres vinculades al territori des del punt de vista històric, geogràfic, etc.

Malgrat trobar-nos en situació de confinament per COVID-19, molts autors s’han engrescat amb la proposta i s’han gravat a si mateixos a partir d’un guió preestablert que han adaptat a les seves circumstàncies.

Els vídeos estan disponibles de forma permanent a través del canal YouTube de Biblioteques del Baix Llobregat Nord (XBM), i es difonen a través de la Biblioteca Virtual i diferents canals de les biblioteques.

Una col·lecció que anirem ampliant en el futur amb la col·laboració d’escriptors i ajuntaments.

21/04/2020 - 31/12/2020
Tipo de público