Ordint la trama

Exposició sobre la participació catalana al Smithsonian Folklife Festival 2018, que va tenir lloc del 27 de juny al 8 de juliol de 2018 a Washington DC. Aquest festival, una mostra internacional de patrimoni cultural viu que té lloc cada any des del 1967, és l’esdeveniment de cultura popular més gran de la capital dels Estats Units i aplega més d’un milió de visitants.

Amb el nom de “Catalunya: tradició i creació des de la Mediterrània”, la cultura catalana es va presentar amb un programa que mostrava la imatgeria festiva, la música i la dansa d’arrel, els castellers, l’artesania i les festes tradicionals, entre d’altres.

A través d’imatges, objectes i reflexions personals, l’exposició vol reflectir tant la riquesa de la cultura popular catalana com els lligams que es van establir entre els participants durant els dies de la seva estada a Washington, que encara perduren un cop acabat el festival.

29/07/2019 - 29/08/2019
Periodicidad: Diariamente