Recomanació

La Biblioteca dels llibres rebutjats

Foenkinos, David

Barcelona : Edicions 62, 2017

La Biblioteca dels llibres rebutjats és una novel·la publicada al 2017 per l'escriptor  David Foenkinos, nascut a París i autor entre altres de la divertida  novel·la La Delicadesa. És conegut també per ser finalista a varis premis literaris a França.

La novel·la gira entorn d´un poble  de la Bretanya francesa, on un bibliotecari decideix recollir a les prestatgeries de la biblioteca municipal tots els llibres que han estat rebutjats pels editors.  En poc temps aconsegueix reunir prop d'un miler.

Mentrestant a Paris una editora rep un original que el considera una obra mestra però que no sap que aquest ha estat rebutjat molts cops pels editors.
A partir d'aquestes dues trames que s'uneixen es desenvolupa aquesta novel·la de suspens i sobretot divertida i irònica que us farà somriure, però que a estones també té una mica de romanticisme i drama.

És un llibre que fa reflexionar sobre el món dels llibres i l'escriptura i concretament dels "best seller".
Darrerament ha estat adaptada al cinema.

Més informació:

Recomanat per Bib. Marquès de Remisa. Sant Hipòlit de Voltregà