Recomanació

La Asombrosa bibliotecaria de Little Rock

Ardey, Olivia

Barcelona : Versátil, 2018

Olivia Ardey és el nom literari de l’escriptora espanyola Montserrat Yedra. Dins de la seva trajectòria com a escriptora, ha escrit uns quants títols de novel·la romàntica i chick-lit, que es poden trobar a les biblioteques. I ha guanyat diversos premis dins d’aquest gènere.

“La asombrosa bibliotecària de Little Rock” té com a protagonista a la Nicole, Niki. La figura d’aquesta protagonista femenina és molt interessant. En moltes ocasions, la literatura romàntica ens té acostumats a dones patidores i dependents. Res més allunyat de la Niki. La nostra protagonista és una noia que té una vida feliç tot i que no és perfecte (qui té una vida perfecta?). Se sent realitzada a molts nivells, però la relació sentimental que manté a distància amb la seva parella és... sosa.

Les circumstàncies, però, li posen en el seu camí a tot un home: un xèrif atractiu, responsable, solter i una mica picant. Aquesta història, fresca i a la vegada intensa, endinsa al lector en el món d’una bibliotecària jove. Malgrat i que la trama no se centra molt en el món bibliotecari, les situacions que ens mostra reflecteixen perfectament el món de les biblioteques. De fet, l’autora, va sol·licitar la col·laboració de la bibliotecària del seu poble. Potser, després d’haver-la llegit, mirareu a aquestes professionals amb uns altres ulls ;-) Us la recomanem!

Més informació:

Recomanat per Bib. Can Sant Joan. Montcada i Reixac