Recomanació

Un Baño de bosque

Brisbare, Éric

Madrid : Alianza Editorial, [2018]

En aquest llibre,  pràctic i fàcil de llegir, Éric Brisbare relata els orígens japonesos d'aquesta pràctica mil·lenària (el shinrin-yoku, els "banys de bosc"),  i explica pas a pas com entrar en contacte d'una manera respectuosa i conscient amb els boscos del nostre entorn.

El llibre s'acompanya, a més, d'un conjunt d'il·lustracions a color que serveixen de guia al lector per reconèixer els arbres més comuns dels boscos mediterranis, i d'una breu guia d'alguns dels boscos més representatius d'Espanya.

Des de 1982, Éric Brisbare explora el món amb curiositat i passió. Cims mítiques, valls perdudes, espècies endèmiques, ètnies i minories locals, cultura, experiències i gastronomia ... Guia de muntanya i expert en boscos, l'autor ajuda a descobrir la potència dels espais preservats a un públic que busca la volta als orígens i la reconnexió amb la natura.

*Novetat de la Xarxa de Biblioteques Municipals

19/06/2019