Recomanació

Escritos sobre naturaleza.

Muir, John,

Madrid : Capitán Swing, DL 2018

En una vida d'exploració, escriptura i activisme polític apassionat, John Muir es va convertir en el portaveu més eloqüent dels Estats Units sobre el misteri i la majestuositat dels paratges naturals. Figura crucial en la creació del sistema de parcs nacionals americà i un visionari profeta de la consciència ambiental que va fundar el Sierra Club en 1892, també va ser un mestre de la descripció natural que va evocar amb poder i intimitat únics els paisatges lliures de l'oest americà.

La qualitat espiritual i l'entusiasme cap a la naturalesa expressats en els seus escrits ha inspirat els lectors, inclosos els presidents i congressistes, a prendre mesures per ajudar a preservar les grans àrees naturals. Avui Muir és referit com el "Pare dels Parcs Nacionals".

*Novetat de la Xarxa de Biblioteques Municipals

21/01/2019