Recomanació

El Pensamiento ecológico

Morton, Timothy

Barcelona : Paidós, 2018

La introducció ideal al pensament de Timothy Morton, un dels filòsofs més influents de l'actualitat, que ha esat batejat pel prestigiós diari  The Guardian com el profeta-filòsof del antropocè.

Utilitzant Darwin i els descobriments contemporanis vinculats a les ciències biològiques, així com referències literàries i de la cultura popular, Timothy Morton sosté en aquest apassionant, lúcid i sorprenent llibre que totes les formes de vida estan connectades a una vasta «xarxa» que penetra totes les dimensions de la vida.

El pensamiento ecológico  és  una obra compromesa i accessible que desafiarà el pensament dels lectors en disciplines que van des de la teoria crítica fins al romanticisme i la geografia cultural. Imprescindible.

*Novetat de la Xarxa de Biblioteques Municipals

09/11/2022