La Xarxa de Parcs Naturals

La Xarxa de Parcs Naturals de la Diputació de Barcelona està formada per 12 espais naturals d'alt valor paisatgístic, ecològic i cultural.

Posa a l'abast de la ciutadania centres d'informació i documentació, itineraris senyalitzats i rutes guiades, museus i exposicions temporals, equipaments pedagògics i culturals, albergs, allotjaments rurals, àrees d'esplai i d'acampada, publicacions i audiovisuals, a més de cursos, tallers i estades ambientals; tot plegat per gaudir, conèixer i respectar el medi natural.

Torna al prestatge  ►

RECURSOS WEB

Xarxa de Parcs Naturals. Diputació de Barcelona

Web de la Diputació de Barcelona amb informació dels 12 espais naturals que conformen la xarxa, amb activitats, itineraris, serveis, equipaments i altres informacions.

Parc de Collserola

Pàgina oficial del parc. Conté marc legal, naturalesa, on anar, itineraris, activitats, etc.

Parc del Castell de Montesquiu

Fitxa del parc recollida per la Xarxa de Parcs Naturals de la Diputació de Barcelona. Conté informació sobre la història, com arribar, mapa, equipaments, activitats, itineraris, etc.

Parc Natural del Montseny. Reserva de la Biosfera

Parc del Montnegre i el Corredor

Espai Natural de les Guilleries-Savassona

Parc de la Serralada Litoral

Parc Natural de Sant Llorenç del Munt i l'Obac

Parc de la Serralada de Marina

Parc Agrari del Baix Llobregat

Parc del Garraf

Parc d'Olèrdola

Parc del Foix

Parc Natural de la Serra de Collserola

Los Parques nacionales españoles

Web del Ministerio de Agricultura, Alimentación y Medio Ambiente que dóna informació dels 15 parcs nacionals de l'Estat espanyol. Inclou una fitxa tècnica de cada parc, un fullet i accés a diferents recursos com una galeria multmèdia

Els Parcs de Catalunya

Web de la Generalitat de Catalunya amb informació dels 18 Parcs de Catalunya: Aiguamolls de l'Empordà, Aigüestortes i Estany de Sant Maurici, Alt Pirineu, Cadí-Moixeró, Cap de Creus, Collserola, Delta de l'Ebre, Delta de Llobregat, Els Ports, El Montgrí, Illes Medes i Baix Ter , L'Albera, Massís del Pedraforca, Montseny, Montserrat, Poblet, Sant Llorenç del Munt i l'Obac, Serra de Montsant i Zona volcànica de la Garrotxa.

A les biblioteques trobaràs:

Torna al prestatge  ►