Mapa del jazz i blues a Barcelona

La Biblioteca Vallcarca i els Penitents-M. Antonieta Cot ha elaborat un mapa del jazz i blues a Barcelona. Aquesta eina, ubicada a la plataforma Google Maps, vol donar a conèixer els recursos de la ciutat relacionats amb aquests gèneres musicals. Així, el mapa situa i descriu 88 espais d'interès: biblioteques amb fons especialitzats, botigues de discos, escoles de música, escoles de ball swing i locals on es pot gaudir d'aquestes músiques afroamericanes.

Per tal de garantir la vigència del recurs, la informació es revisarà periòdicament. Més endavant, també s'ampliarà l'àrea geogràfica que abraça.

La revisió final del mapa ha anat a càrrec dels responsables de la revista especialitzada La ruta del Jazz, una publicació que ha sigut una bona font d'informació per a l'elaboració d'aquest recurs.

Aquest projecte s'emmarca en el centre d'interès en jazz i blues de què disposa la Biblioteca Vallcarca i els Penitents-M. Antonieta Cot.

Accés al recurs: Mapa del jazz i blues a Barcelona

24/02/2014 16:36h