Trobada amb l'autora Maria Català

Ahir a la tarda, en la darrera sessió del curs 2018-2019 del Club de Lectura La Crisàlide ens va acompanyar l'autora mataronina Maria Català, per tal de comentar el seu llibre Urpes de Seda. La novel·la narra la història de la Mar Castells, rica hereva de la filatura Punt i seda.

Aquesta última sessió es va dur a terme a la Sala Noble de la Casa Olivella. Maria Català va estar acompanyada per l’escriptora vilanovina Maria Rosa Nogué, conductora del club de lectura.

Va ser un encontre molt enriquidor en què les persones assistents van preguntar sobre la trama de la història, els personatges, la manera d’escriure...

I per acabar, l'autora va fer una petita explicació de la seva darrera novel·la Els amors fan l'amor.

La participació de la Maria Català en el Club de Lectura La Crisàlide s’inscriu en el programa Lletres en viu del Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya en el qual col·labora la Institució de les Lletres Catalanes.

Aquest programa afavoreix el contacte entre els lectors i els autors de literatura catalana per mitjà d’aquestres trobades als clubs de lectura d’adults que s’organitzen a les biblioteques públiques del país.

Més informació: Biblioblog Fora del prestatge

09/05/2019 08:10h