Concurs infantil 'Dibuixa la festa'

1a edició del Concurs Infantil 'Dibuixa la festa', el carnaval en vinyetes

Aquest 2019, la biblioteca Joan Oliva i Milà ha iniciat un nou concurs infantil ‘Dibuixa la festa’

L’objectu del concurs ha estat el de:

• fomentar la creació artística entre els nens i nenes de 1r a 6è de Primària.
  • aprofundir en el coneixement dels elements propis del Carnaval de Vilanova i fer-ne difusió.

Des del 15 de gener fins al 15 de febrer, la biblioteca ha anat recollint els dibuixos que els infants han dibuixat.

El tema d’aquesta primera edició ha estat La merengada.

La merengada inicia el carnaval a Vilanova. És la festa infantil que obre la setmana d’abstinència. I com ho fa? Doncs amb una merenga enorme que ha confeccionat la pastisseria Blanch i que treu al carrer dijous gras a la tarda. I a empastifar-se toca!

I això no és tot? La merenga són les postres que es mengen després de la famosa amanida d’escarola acompanyada de la salsa del xató i del pastís de truites.

Tornem al concurs!! No us ho creureu, però 665 dibuixos són els que hem rebut. I no ha estat gens fàcil trobar els/les guanyadores de cada curs.

Ací els teniu:

Primer curs

Segon curs

Tercer curs

Quart curs

Cinquè curs

Sisè curs

Aquest dissabte, dia 9 de març, es fa el lliurament dels premis, els quals consisteixen en lots de llibres per als/les guanyadores i per a les escoles que han participat.

Teniu més informació als enllaços que segueixen:

1a edició concurs ‘Dibuixa la festa’

Dibuixos premiats

A la biblioteca trobareu una exposició de tots els dibuixos que han participat.

Moltes gràcies a tots per participar!!!

04/03/2019 16:45h