Concurs Microrelats NegrOliva

7è Concurs de Microrelats NegrOliva

L’any 2013 la biblioteca Joan Oliva i Milà encetava el Concurs de Microrelats NegrOliva, dedicat al gènere negre tot fent-lo coincidir amb la setmana BCNegra de Barcelona.

Aquesta iniciativa, que aquest any arriba a la setena edició, vol vincular el centre d’interès que la biblioteca té dedicat a aquest gènere amb el foment de la creació literària i de la lectura.

Està organitzat amb col·laboració de l’Editorial Alrevés, Llorens Llibres i la Mulassa.

A partir de divendres 25 de gener i fins diumenge 17 de febrer de 2019 a la mitjanit, es podran enviar els microrelats a l’adreça electrònica: microrelatsjoanoliva@vilanova.cat, indicant en l'assumpte Concurs NegrOliva i, en el correu, les dades de participació que s'inclouen en les bases. S'hi podran enviar tants microrelats com es vulgui, però només s'optarà a un premi final.

Es pot participar a partir de 18 anys.

Per Sant Jordi 2019, la biblioteca editarà un punt de llibre, que es repartirà entre els usuaris, amb el títol i l’autor dels tres microrelats guanyadors.

Les  BASES DEL CONCURS són les que segueixen:

1. Els microrelats presentats han de ser obres originals i inèdites de gènere negre (policíac, d’intriga o misteri). La llengua dels microrelats ha de ser el català, l’extensió màxima és 1 full DIN A4 a doble espai, per una cara i cos de lletra 10 o superior.

2. Els microrelats es poden presentar del 25 de gener al 17 de febrer de 2019 (inclosos).

3. Edat dels participants: a partir de 18 anys.

4. Hi haurà 3 guanyadors.

• 1r premi: - una ruta cultural per a dues persones - un lot de llibres
  •  2n premi: - una ruta cultural per a dues persones - un lot de llibres
  • 3r premi: - una ruta cultural per a dues persones - un lot de llibre

5. Els participants hauran d’enviar el seu microrelat a microrelatsjoanoliva@vilanova.cat indicant a l’Assumpte “Concurs NegrOliva”, i en el correu indicar les dades de l’autor: nom i cognoms, correu electrònic i/o telèfon de contacte.

6. Es podrà participar amb tants microrelats com es vulgui però cada participant només tindrà opció a un premi (en cas de resultar guanyador més d’un microrelat del mateix participant se li atorgarà el premi més alt i l’altre passarà al següent finalista).

7. El veredicte es donarà a conèixer a partir del dia 7 de març a través de la web, el blog i el facebook de la biblioteca.

8. El jurat estarà format per Mª Rosa Nogué, escriptora, conductora del club de lectura de la biblioteca; Rosana Lluch Millan, filòloga, gerent de la llibreria Llorens Llibres i Veri Pena Montfort, libretera a la Llibreria La Mulassa.

9. Qualsevol esdeveniment no previst en aquestes bases el resoldrà la biblioteca Joan Oliva i Milà.

10. La participació en el concurs implica l’acceptació d’aquestes bases.

També les podeu consultar al biblioblog Fora del prestatge, on trobareu els relats guanyadors de les edicions anteriors.

Si voleu llegir els guanyadors de l’any passat podeu clicar aquí.

Us animeu!! Vinga, escriviu una bona història i participeu!!

26/01/2019 16:29h