LABORATORIS DE LECTURA FAMILIAR - Nova acció de promoció lectora per infants i famílies de les biblioteques municipals

L’any 2019 la Xarxa de Biblioteques Municipals de Vilanova i la Geltrú ha posat en marxa una nova acció de promoció lectora anomenada LABORATORIS DE LECTURA FAMILIAR, promoguda per la Xarxa de Biblioteques de la Diputació de Barcelona.

Els Laboratoris de lectura són una proposta per infants i famílies que conviden a experimentar al voltant de la lectura, permeten gaudir de l’essència dels llibres infantils des de la seva vessant més creativa. S’experimenta amb ells per treure’ls tot el suc i despertar la mirada crítica dels nens i nenes, donant-los eines i informació que els ajudi a veure més enllà i detectar els rerefons que s’hi amaguen.

Durant aquesta tardor el laboratori que s’ofereix gira al voltant del tema Avui és un bon dia per canviar el món o com millorar el nostre entorn amb les nostres petites accions quotidianes:

Atenció! Tots aquells i aquelles que creguin que és possible viure en un món millor, queden convocats a la plaça central. Des d’allà s’analitzaran realitats diverses, es donaran a conèixer accions interessants i decidirem com podem actuar per embellir el nostre entorn.”

• Dissabte 19 d’octubre a les 16h a la biblioteca Joan Oliva i Milà. LABORATORI DE LECTURA FAMILIAR: Avui és un bon dia per canviar el món. A càrrec de Carme Parrillas, treballadora de la Xarxa de Biblioteques Municipals.

• Dissabte 9 de novembre de 12 a 13.30h a l’Espai Parc de Baix-a-Mar a la Fira de Novembre. LABORATORI DE LECTURA FAMILIAR:  Avui és un bon dia per canviar el món. A càrrec de Susanna Garcia-Prieto, treballadora de la Xarxa de Biblioteques Municipals.

Activitat familiar de foment a la lectura adreçada a infants de 1r a 4t de primària (un adult i un infant). Places limitades. Inscripció prèvia a les biblioteques Joan Oliva i Milà i Armand Cardona Torrandell.

14/10/2019 13:27h