Les Biblioteques Municipals celebren el Dia Internacional de la Música
Al llarg de la darrera setmana de juny setmana són vàries les activitats que ompliran de melodies les biblioteques de Vilanova i la Geltrú amb motiu del Dia de la Música que es commemora el dia 21 de juny.

Grans i petits es podran delectar dels diferents espectacles programats amb diversos estils musicals, tot animant a la ciutadania, amb les seves interpretacions, a gaudir d’aquest dia.

Activitats:

Divendres 21 de juny a les 19 h a la biblioteca Armand Cardona Torrandell. REBUDA DE.. La Marxin de l’Escola i Conservatori Municipal de Música Mestre Montserrat. Amb motiu del Dia Internacional de la Música.

Dissabte 22 de juny a les 12h a la biblioteca Joan Oliva i Milà. CONCERT: Encara sona. A càrrec de la Coral de La Plataforma, Consorci de Servei a les Persones, dirigida per Ramon Estrada i amb acompanyament de guitarra. Amb motiu del Dia Internacional de la Música.

Dijous 27 de juny a les 21 h a la terrassa dels Llimoners de la biblioteca Armand Cardona Torrandell. Una nit... íntima. Lectura en veu alta de textos intimistes, a càrrec de Quim Arrufat, Rosa Català, Francesc de P Mestres, Gerard Puig, Carles Serra i Núria Valls. Amb música en directe intimista i propera de la cantautora Ángela Soler. Acte conduït per Carles Garcia Guinda.
Gaudeix d’una nit plena de diferents mirades artístiques, tot prenent un aperitiu. Col·labora: Associació de Comerciants Concessionaris Mercat del Centre, Pastisseria Mercè i Fira Temps de Vi.

Durant el mes de juliol es programarà aquesta activitat ja consolidada dins la programació d’estiu de les biblioteques:

Divendres 12 de juliol de 19 a 21h a la biblioteca Armand Cardona Torrandell. UNA TARDA AMB... The Rolling Stones.
Concert a la terrassa dels Llimoners de la Cardona, tot prenent una orxata o granissat, a càrrec del grup Smoking Stones.
Prèviament, al vestíbul s’inaugurarà l’exposició THE ROLLING STONES Ses satàniques majestats, que romandrà oberta fins al 10 d’agost.
20/06/2019 10:07h