Exposició Camins Il·lustrats

Presentació amb alumnes 13/06/2019 a les 10h

L'exposició és el resultat d'un procés de treball en una zona periurbana al voltant de tres temes: l’espai de transició entre l’urbà i el rural, l’agermanament entre ciutats, i la construcció de comunitat, a partir de la cultura popular. Tots els resultats es presenten amb el format “llibre il·lustrat”, i a més dels resultats produïts en el marc del projecte es presenten treballs artístics de Raquel Friera, Pep Duran, Francisco Navarrete Sitja i Martí Madaula.

Hi han participat alumnes de quart d’ESO de IES Manuel de Cabanyes i alumnes de EMAiD Escola Municipal d'Art i Disseny, l'artista i il·lustradora Clara Nubiola, Alfred Castells i Vicenç Carbonell (historiadors i co-editors de la col·lecció Carrers de Vilanova i la Geltrú), Bienve Moya (folklorista i escriptor), i Diables de Vilanova i la Geltrú.

Camins il·lustrats és un projecte d'Idensitat desenvolupat per a #Bilbiolab de la Diputació de Barcelona, en col·laboració amb la Xarxa de Biblioteques de Vilanova i la Geltrú, Ajuntament de Vilanova i la Geltrú i Generalitat de Catalunya Departament de Cultura.

Trobareu més informació aquí.

10/06/2019 13:07h