‘Lectures íntimes: mirades pel forat del pany’ a la biblioteca Armand Cardona

Torna l’activitat ‘Una nit... a la Cardona’ i enguany serà acompanyada per una exposició amb la participació d’escriptors, fotògrafs i músics que s’inaugurarà el proper dilluns.

Dilluns 3 de juny a les 19:45h s’inaugurarà a la biblioteca Armand Cardona Torrandell l’exposició Lectures íntimes. Mirades pel forat del pany. Amb la participació de Mireia Rosich, directora del Museu Víctor Balaguer, i diferents músics locals.

L’exposició s’emmarca en l’activitat ‘Una nit...íntima’ i en ella diferents escriptors, fotògrafs i músics locals proposen una mirada pròpia basada en obres pictòriques reconegudes, amb la característica comú que la lectura forma part d’elles.

‘Una nit...íntima, a la Cardona’ és una activitat a l’aire lliure que interrelaciona diferents manifestacions artístiques, basades en les diverses tipologies de materials que disposen les biblioteques públiques: la literatura es llegeix en veu alta, la música s’escola en directe i a més es tasta producte gastronòmic local.

L’acte tindrà lloc el dijous 27 de juny a les 21h, a la terrassa dels Llimoners, on es faran lectures en veu alta de textos intimistes, a càrrec de Quim Arrufat, Rosa Català, Francesc de P Mestres, Gerard Puig, Carles Serra i Núria Valls, amb música en directe de la cantautora Ángela Soler, on es podrà gaudir d’una nit plena de diferents mirades artístiques, tot prenen un aperitiu.
L’acte estarà conduït pel periodista Carles Garcia Guinda. Compta amb la col·laboració especial de l’escriptora Mercè Foradada, i de l’Associació de Comerciants Concessionaris Mercat del Centre, la Pastisseria Mercè i de la Fira Temps de Vi.

L’objectiu d’aquesta activitat és crear un moment agradable en un indret concret i un horari més enllà de l’habitual per gaudir de la literatura, la música i la gastronomia. Donant a conèixer el fons que disposa la biblioteca. Tanmateix es pretén donar suport a la creació local i al producte gastronòmic Km 0.

L’exposició es podrà visitar fins el 6 de juliol i en ella prenen part els següents artistes:
Escriptors: Magda Bandera, Francesc Calaf, Raquel Casas, Montse Comas, Teresa Costa-Gramunt, Blanca Deusdad, Mercè Foradada, Trini Gilbert, Cristiana Grisolia, Marta Minella, Agustina Moya, Antoni Munné-Jordà, Maria Rosa Nogué, Francesc Pasqual, Joan Terol i Xavier Vernetta.
Fotògrafs: Mike Alentorn, Renata Alfaro, Yol Bernadó, Isidre Bernet, Carles Castro, Jaume Felipe, Laia Garcia, Isabel Herrera, Lluís López, Aida Moral, Raimon Moreno, Fèlix Pascual, Laura Prego, Xavier Saumell, Marga Serra i Laura Terré.
Marc Bala, José Luis Bieito, Cristina Boixaderes, Belén Cabanas, Meritxell Carbonell, Josep Contreras, Anna Ferrer, Jordi Mestres, Leonora Milà, Xavier Orriols, Mònica Planas, Jordi Paulí, Isabel Pla, Elisabet Raspall, Pau Sandaran i Emili Serrano.

Amb la col·laboració especial del Xavier Duran, dissenyador,  i Mireia Rosich, directora del Museu Víctor Balaguer.
03/06/2019 13:39h