L’agenda s’omple de propostes cultures i lectores amb motiu de Sant Jordi

L’Ajuntament de VNG, mitjançant diferents equipaments, institucions i entitats de la ciutat organitzen un ampli programa d’activitats culturals al llarg del mes d’abril coincidint amb la diada de Sant Jordi

La diada de Sant Jordi se celebra amb activitats culturals diverses a Vilanova i la Geltrú que es recullen per segon any consecutiu al programa ‘Sant Jordi a la ciutat’.
Ofereix un recull de presentacions de llibres i activitats relacionades amb la cultura de varis equipaments municipals i entitats de la ciutat. Es tracta d’una iniciativa impulsada des de la regidoria de Cultura i realitzada en col·laboració amb la Xarxa de Biblioteques de la ciutat.

El tret de sortida d’aquest farcit programa cultural es donarà aquest dissabte, 30 de març, amb la presentació del llibres ‘El Far’, de Ma. Carme Roca i guanyador del Premi Prudenci Bertrana, que tindrà lloc a l’Espai Far.

A partir d’aquí seran més de 20 els actes que tindran lloc a la ciutat i que han estat organitzats per les següents entitats: l’Agrupació Excursionista Talaia, la Biblioteca-Museu Víctor Balaguer, l’editorial El Cep i la Nansa, l’Espai Far, la Llibreria la Mulassa, Llorens Llibres, la Masia d’en Cabanyes, Òmnium Garraf i la Xarxa de Biblioteques Públiques.

Podeu consultar el programa complet d’activitats en el següent enllaç:

Sant Jordi a les biblioteques

La biblioteca Armand Cardona organitza el 10è concurs infantil de punts de llibre Sant Jordi 2019, amb el que nens i nenes de 1r fins a 6è han participat dissenyant els seus punts de llibre i que es podran veure al llarg del mes d’abril a la pròpia biblioteca.

Dijous 11 d’abril el protagonisme anirà a càrrec dels autors locals que prendran part a la tertúlia que tindrà lloc a la biblioteca Joan Oliva a les 20h. Relacionat amb aquest acte es podrà visitar l’exposició ‘Retrats de novetats’ a la mateixa biblioteca fins el 6 de maig.

Entre el 3 d’abril i el 4 de maig es podrà visitar a la biblioteca Armand Cardona l’exposició ‘Fanzinillos’, que s’inaugurarà el dissabte 6 d’abril amb la participació de Chema Peral i d’Irene Garzie.

Dijous 25 d’abril a les 19h també a la biblioteca Cardona es presentarà el llibre ‘Un pueblo abandonado’ en col·laboració amb l’Associació Acció Solidària amb el Sàhara.

I el dissabte 27 d’abril a les 12h serà el torn de la presentació del recull de contes ‘Fem un conte per Sant Jordi’ a càrrec de Carme Jariod.

Tot això es complementa amb l’habitual exposició de novetats de Sant Jordi, amb l’edició d’una guia que recollirà tant les principals novetats per adults com pels infants, la guia de fons local i comarcal i els punts de llibre de Sant Jordi de cada biblioteca.
01/04/2019 13:48h