Festa Mundial del Cinema Curt - KM.0: el videoclip musical català

La Festa del Curt arriba a Vilanova i la Geltrú de la mà de la Xarxa de Biblioteques. Dissabte 30 de març tindrà lloc la primera projecció d’aquest cicle a la biblioteca Armand Cardona Torrandell, que té per objectiu reivindicar el cinema de curta durada.

Dissabte 30 de març la biblioteca Armand Cardona acollirà el primer passi del cicle ‘La Festa Mundial del Cinema Curt’ amb la projecció KM.0: el vídeo musical català. Seran 87 minuts de projeccions de videoclips fets a Catalunya.

El videoclip fet a Catalunya durant els inicis dels 2000 s’ha convertit en referent. Han sorgit productores i cineastes especialitzats, però també coreògrafes, directores d’art o fotògrafes que han aconseguit ressò internacional. Es tracta d’una selecció, per a nostàlgics i exploradors, que es limita als artistes establerts a Catalunya (tant cineastes com grups), per trobar algunes claus de l’estil.
Més informació: KM.0

Aquest cicle es completarà amb altres dues propostes:

Dissabte 13 d’abril a les 12h - Junior Beat.
El cinema per a joves més destacat del moment: medi ambient, fantasia, drets humans, esport, cultura audiovisual i educació en valors.
Activitat adreçada a infants a partir de 4 anys.

Dissabte 4 de maig a les 18.30h - Bandarra.
La Bandarra es la sessió més gamberra, els curts més divertits i passats de volta: “Riguem! aquest any riem de tot, de les desgràcies alienes i del ridícul del nostre ésser, fantasiem amb donar la volta als tòpics i encamellar a tots aquells que no riuen mai”.
Adreçat a majors de 12 anys.

Es tracta d’una iniciativa de Catalunya Film Festival i Marvin & Wayne Films, amb el suport del Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya, la Diputació de Barcelona i l’Ajuntament de Barcelona i amb la col·laboració del Cineclub Sala 1, el CCCB i Quebec.
25/03/2019 18:34h