L'11 de maig se celebrarà la fira "Conte va! Va de contes"

En aquesta 7a edició el fil conductor seran "Els contes i el bosc"

L'11 de maig se celebrarà la 7a edició de la fira 'Conte va! Va de contes', una fira que després de set edicions està consolidada dins el programa cultural de la ciutat i que ofereix un ampli programa d'actes adreçat a públic infantil i familiar. En aquesta edició el fil conductor de les activitats serà 'Els contes i el bosc'.

La Fira té per objectiu promoure la lectura entre el públic infantil i juvenil mitjançant concursos i un seguit d'activitats que s'organitzen el dissabte a la plaça de les Neus, la rambla Principal i carrer de Sant Pere. Les més destacades són una marató de contes, diversos tallers, la participació d'il·lustradors en directe, un espai de signatures d'autors, una gimcana i una actuació musical de l'Escola i Conservatori Municipal de Música Mestre Montserrat, entre altres propostes.

El cartell de l'edició d'enguany és obra de Xavi Ramiro, il·lustrador i president de l'APIC, l'Associació Professional d'Il·lustradors de Catalunya.

La primera edició de la Fira es va fer el maig de 2013 en homenatge a Judit Sendra García, professora de l'escola Volerany i amant dels llibres que va morir l'any 2012 després d'una llarga malaltia.

L'organització va a càrrec de l'Associació pel Foment de la Literatura Infantil Judit Sendra García que compta amb la col·laboració de l'Ajuntament de Vilanova i la Geltrú, des de la Xarxa de Biblioteques Municipals i la regidoria d'Educació.

Les activitats del dia de la Fira es complementaran amb l'exposició col·lectiva "Conte va! Va de contes", al Centre d'Art Contemporani La Sala, que es podrà visitar del 10 de maig, al 23 de juny.

El dissabte 11 de maig, a més, al Teatre Principal, es podrà veure l'espectacle "Quimera", a càrrec de La Guilla Teatre.

La Presentació del programa de la 7a fira 'Conte va! Va de contes' es va fer dissabte a la tarda a la terrassa dels llimoners de la biblioteca Armand Cardona Torrandell.

20/03/2019 15:27h