La Viquipèdia serà la protagonista de les activitats de Carnaval a les biblioteques de la ciutat

L'Hora del conte amb el Dolcet, un concurs de dibuix i la Viquimarató, a partir de la setmana vinent

El Carnaval de Vilanova i la Geltrú serà el protagonista de tot un seguit d'activitats organitzades, amb la col·laboració d'Amical Wikimedia amb l'objectiu d'actualitzar, ampliar i crear articles sobre aquesta temàtica a la Viquipèdia i que porta per nom Viquimarató – Carnaval de Vilanova i la Geltrú.

La Xarxa de Biblioteques Municipals de Vilanova i la Geltrú participa des de fa quatre anys al projecte BiblioWikis, que té per objectiu promoure la Viquipèdia com una eina de coneixement i difusió de les fonts locals.

Les accions que es realitzaran seran, el dimarts 19 de febrer de 17.30 a 19.30 h, un taller per aprendre a editar la Viquipèdia a la biblioteca Armand Cardona Torrandell, i dissabte 23 de febrer de 10 a 14 h la Viquimarató – Carnaval VNG també a la Cardona Torrandell.

Més informació AQUÍ

A més, del 28 de febrer al 6 de març estarà obert el termini per participar al concurs fotogràfic Viquimarató fotogràfica – Carnaval VNG. Podeu consultar les bases al següent enllaç: Concurs ‘Viquimarató fotogràfica – Carnaval VNG'
Per prendre part cal inscripció prèvia a la biblioteca.

BASES del concurs

A banda d'aquesta acció dissabte 23 de febrer a les 12 h a la biblioteca Armand Cardona tindrà lloc la tradicional hora del conte ‘En Dolcet, el caramel que volia anar a la comparsa', a càrrec de l'actriu Montse Panero.

La biblioteca Joan Oliva per la seva banda exposarà a partir del 26 de febrer una selecció de les vinyetes presentades al ‘1r concurs infantil Dibuixa la Festa' en el que poden participar els alumnes de 1r a 6è de primària amb els seus dibuixos fins al divendres 15 de febrer.

L'hora del conte ‘La festa del lleó', programada pel dissabte 16 de febrer,   s'ajorna pel tancament de la sala infantil de la biblioteca Joan Oliva.

Les biblioteques municipals de Vilanova i la Geltrú, amb motiu de la celebració del Carnaval, modificaran lleument el seu horari habitual d'obertura: dijous 28 de febrer, Dijous Gras, i dissabte 2 de març, les biblioteques estaran tancades a la tarda.

16/02/2019 09:53h