Tancament a la biblioteca Joan Oliva per obres de millora a l’equipament

Del 12 al 25 de setembre la biblioteca tancarà les seves portes. A partir del 26 de setembre es restablirà parcialment el servei fins que acabin les obres de forma definitiva.

La biblioteca Joan Oliva tancarà les seves portes entre els dies 12 i 25 de setembre, ambdós inclosos, per obres de millora a l'equipament.

El 26 de setembre es restablirà l'accés al Servei de préstec i a la Sala Infantil en l'horari habitual de la biblioteca fins que finalitzin les obres a la segona i tercera plantes de l'edifici (cap a finals de novembre). Durant aquest període es realitzaran obres de millora en l'equipament que afectaran a la seva funcionalitat, seguretat i accessibilitat.

L'acció forma part d'un projecte global de millora que es realitza gràcies a l'aportació de les tres administracions implicades en la gestió del servei municipal de biblioteques: l'Ajuntament de Vilanova i la Geltrú, la Diputació de Barcelona i la Generalitat de Catalunya.

Passats més de 20 anys des de la inauguració de l'actual edifici l'actuació pretén posar al dia l'equipament i apropar-lo als nous usos que se'n fan a les biblioteques públiques. Es tracta d'un primer pas que tindrà continuïtat amb altres accions al llarg de l'any 2019.

Reforç de la biblioteca Armand Cardona Torrandell

Durant el temps que durin els treballs de millora a la biblioteca Joan Oliva, es reforçarà el servei de biblioteques a nivell de Vilanova i la Geltrú amb l'ampliació de l'horari d'obertura de la biblioteca Armand Cardona Torrandell.

La biblioteca Armand Cardona passa a obrir de dilluns a divendres de les 10h a les 20h (excepte el dilluns 3 i 10 de setembre en que s'obrirà a les 16h) fins que la situació recuperi la normalitat.

06/09/2018 07:56h