El Bibliomercat celebra els 10 anys amb una edició especial de l'Hora del conte

El servei de préstec de llibres mòbil de la Xarxa de biblioteques organitza divendres aquesta activitat al Mercat de Mar

Divendres 29, per celebrar el 10è aniversari del Bibliomercat i amb motiu de les Festes de Sant Pere, la Xarxa de biblioteques farà una edició especial de l'Hora del conte, per explicar ‘Éssers d'aigua i marins, estranys i catalans', un conte que parla d'animals i éssers fantàstics.

Bibliomercat, 10 anys 2Enguany es compleixen 10 anys des de l'obertura del servei de préstec de llibres al Mercat de Mar i, per celebrar-ho, a les 11 del matí l'actriu Assumpta Mercader explicarà una història amb peixos que parlen, bruixes de mar, animals, dones d'aigua... Tota una colla d'éssers que viuen al mar o en els rius i protagonitzen històries extraordinàries. Tots els nens i nenes que visitin el Bibliomercat podran gaudir d'aquesta explicació teatralitzada, a més de fullejar contes de tot tipus i gaudir d'una bona estona de lectura.

El Bibliomercat és un servei mòbil que la Xarxa de Biblioteques Municipal de Vilanova i la Geltrú que s'instal·la cada divendres al Mercat de Mar, de 10 a 13 h. Al llarg del mes de juliol es faran més edicions especials de l'Hora de conte. Els divendres 13 i 20 de juliol, a les 11 h, Susanna Garcia-Prieto, treballadora de la Xarxa de Biblioteques, explicarà ‘El vestit nou de l'emperador' i ‘Atrapat'.

28/06/2018 09:24h