Erotisme i sensualitat protagonitzen el mes de juny a la biblioteca Armand Cardona

Les propostes són l'exposició 'EROS, treballs eròtics', de diversos artistes locals, i la 'Nit eròtica' el dia 14

L'erotisme en les seves diferents vessants artístiques (literatura, pintura, il·lustració,...) serà l'argument de dues activitats que es realitzaran a la biblioteca Armand Cardona Torrandell al llarg del mes de juny.
L'exposició ‘EROS, treballs eròtics' es podrà visitar a la biblioteca des del 30 de maig i fins al 30 de juny.
La mostra recull diverses obres dels artistes locals Roser Amela, Yol Bernadó, Eva Bolaño, Ilona Ciarkowska, Xavier Duran, Jorge Fornés, Montse Jaén, Sebas Martín, Lourdes Martínez, Sergi Mestres, Joan Nadal, Francesc Xavier Pascual, Chema Peral, Lourdes Raventós, Josep Lluís Redondo i Sebastià Serra.
L'exposició s'acompanya d'una selecció de punts de llibre del col·leccionista Joan Ramon Gàlvez.

A més, dijous 14 de juny a les 21.30 h a terrassa dels Llimoners de la biblioteca se celebrarà ‘Una nit… eròtica', amb la lectura en veu alta de textos eròtics, a càrrec de Mercè Foradada, Sixte Moral, Agustina Moya, Andreu Pino i Joan Terol. Amb la música propera i en directe de la cantant Amaia Hernàndez, que oferirà un repertori jazzístic amb temes negres i soul. Ideal per gaudir d'una bona literatura i música amb una copa de cava a la terrassa dels Llimoners. Amb la col·laboració de l'Associació de Comerciants Concessionaris Mercat del Centre, i de la Fira Temps de Vi.
Finalment, recordar que al llarg del mes de juny la biblioteca exposarà llibres de gènere eròtic que podeu consultar en el següent enllaç: Novel·les eròtiques.

08/06/2018 14:15h