Arriba la dissetena edició de les Aules d'Estudi

Aquest any els usuaris i usuàries de les Aules Estudi podran utilitzar les biblioteques municipals 21 dies, enlloc dels 17 dies d'obertura habituals

A partir del 24 de maig es posa en marxa el servei Aules Estudi que ofereixen conjuntament les regidories d'Educació i Cultura de l'Ajuntament de Vilanova i la Geltrú amb l'objectiu d'oferir espais adequats per estudiar durant les èpoques d'exàmens (proves de selectivitat, final de curs, recuperacions...). Aquests espais s'ubiquen a les biblioteques municipals Joan Oliva i Armand Cardona Torrandell, i a la biblioteca de l'EPSEVG.

Les Aules Estudi són llocs per estudiar, i estan obertes a tothom. Tot i que estan ubicades en una biblioteca, l'horari de funcionament no és el mateix que el d'obertura pública, i per tant no permet utilitzar els serveis habituals de préstec de llibres, documents i material audiovisual.

Així, les dues biblioteques municipals obriran del 24 de maig fins al 13 de juny, ambdós inclosos, de 21 a 1 h de dilluns a dissabte. Els diumenges l'horari d'obertura serà de 10 a 14 h i de 16 a 20 h.

Pel que fa a la biblioteca de la Politècnica (EPSEVG), obrirà els dies 26 i 27 de maig i 2 i 3 de juny de 10.30 a 20 hores. En cas de gran afluència es prioritzarà l'entrada d'estudiants universitaris.

Per segon any consecutiu es podrà utilitzar l'aplicació Bib@prop. L'objectiu d'aquesta app és informar la ciutadania i, especialment els estudiants, de l'oferta de biblioteques i sales d'estudi disponibles a Catalunya. Es tracta d'una app gratuïta que permetrà a qualsevol estudiant i ciutadà localitzar de forma senzilla la biblioteca o sala d'estudi més propera on poder estudiar. S'hi pot accedir amb l'enllaç, o mitjançant el codi QR present als punts de llibre i cartells que es distribueixen per difondre el servei d'Aules d'estudi.

Podeu trobar tota la informació a la web www.imet.cat

17/05/2018 09:54h