Comencen els 'Vermuts musicals' de la biblioteca Armand Cardona

Amb l'arribada del bon temps torna aquesta proposta de les biblioteques de VNG per apropar la música, i especialment els artistes locals, a tota la ciutadania

La Regidoria de Cultura continua amb la voluntat de promoure la música, i per aquest motiu tornen els "Vermuts musicals" a la biblioteca Armand Cardona.
Són un exemple de la clara aposta que des de la Regidoria de Cultura es fa pels artistes locals des del projecte Singulart – Suport a la creació, i que té per objectiu la promoció i difusió d'artistes vinculats amb qualsevol disciplina artística a Vilanova i la Geltrú.
Per altra banda, amb aquesta acció també es pretén dinamitzar el fons musical de la biblioteques públiques, alhora que es vol potenciar l'ús i la participació de la ciutadania d'un equipament tan proper i obert a tothom.

El primer Vermut musical d'aquesta temporada tindrà lloc dissabte 7 d'abril a les 12.30 h, a la terrassa dels Llimoners, sota el títol #asoncaribeny.
Tot escoltant rock llatí i son cubà, a càrrec del grup Chichi Valdés amb Ramón Chacón i Octavio Ibargüen, es podrà gaudir d'una cervesa artesana local amb formatges de Vilanova i la Geltrú.
Per aquest Vermut es compta amb la col·laboració de la Formatgeria El Garraf i l'Associació El Singlot.

Els següents Vermuts musicals es faran:
Dissabte 5 de maig: #acordejazz. Jazz a càrrec del trio El Colectivo, amb Elisabet Raspall, Jordi Mestres i Ramiro Rosa.
Dissabte 2 de juny: #populotradicionarius. Tenores, sacs i flabiols, emmarcat dins el FIMPT, a càrrec dels alumnes de música tradicional de l'Escola i Conservatori Municipal de Música Mestre Montserrat.
Dissabte 22 de setembre: #psicotronica. Música electrònica, a càrrec del grup Pacosan.
Dissabte 20 d'octubre: #bitpoppunk. Pop punk, a càrrec del grup Sonic Lust.

Amb aquesta acció les biblioteques s'afegeixen a l'oferta musical de la ciutat amb unes actuacions gratuïtes de petit format i que tenen com a característica principal que van unides a la presentació de productes locals, emmarcats en un espai idoni (la terrassa dels Llimoners) tot degustant el producte i la música.

12/04/2018 09:36h